xa0 این روزها تلخم دست برداشتهام از توجهِ بی وقفه به حضور آدم ها پرهیز میکنم از ثبتِ وجودهایی که ماندگاری ندارند… xa0 این روزها ،تلخ ترxa0از همیشه از همه ی آدمها بریده ام...!...